6 Mart 2013 Çarşamba

Liebster Award (Bende Mimlendim)



Ben kendi kendimi mimlemek ile uğraşırken, http://inturkey35.blogspot.com blogu sahibesi beni mimledi, teşekkür ediyorum.


 Sorularını cevaplıyorum,

1. Yabancı dil biliyor musun?

Evet biliyorum ( İngilizce)


2. En son okuduğun kitap hangisidir? 

Kevin Guilfoile nin " Klon" adlı kitabını okuyorum, kesinlikle tavsiye ederim.


3. Sinema mı tiyatro mu? 

Tabi ki Tiyatro, Tiyatro sahnesi dokunabildiğin hayatlardır bence..


4. Rüyaların renkli mi?

Evet bunu 5-6 yıl önce farkettim. 


5. Yaptığın en çılgınca hareket nedir? 

Çılgınca şeylere pek alışkın değilim :)


6. Bir hayvan olsaydın kim olurdun?

Elbette köpek olurdum.


7. Çocukken en çok neyden korkardın?

Yüksekten hala da çok korkarım.

8. Mesleğin nedir?

 Araştırmacıyım ( kanser genetiği üzerine çalışıyorum).


9. Bu ülkede olmasa başka hangi ülkede doğmak isterdin?

Bunu bilmiyorum yine yine de hep Türkiye hiç düşünmedim.


10. Totem gibi kullandığın ve en çok sevdiğin eşyan var mı?

Annemin hediye ettiği bileziğim.


11. İlk kullandığın makyaj ürünü hangisiydi?

Mavi bir far :)


Kendim ile ilgili 11 gerçeğe geldi sıra, bu biraz zor olucak ama deneyelim:)


1) En sevdiğim renk pudra pembesi,


2) İşimi yani bilimi çok seviyorum.


3) Korku filmlerini izlemeyi seviyorum ama sonra aynaya bakmaya bile korkarım.


4)Kış aylarını sevmem.


5)Yine dünya ya gelsem yine Türkiye de yaşamak isterdim.


6) Kibirli ve kendini, eşyalarını yediklerini içtiklerini öven insanlara asla tahammülüm yoktur.


7) Resim yapmayı severim.


8) Her gün kahve içmeden edemiyorum.


9) Geçmişe takılırım ve üzerim kendimi bu özelliğimi sevmiyorum.


10) Alış veriş yapmayı severim, hediyeleri ve süprizlere bayılırım:)


11) Sevdiklerimi kıskanırım..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder