13 Mart 2013 Çarşamba

Samsung Galaxy S2 Google Maps Sorunu ve Çözümü

Merhaba, Samsung Galaxy S2 telefonumda yaşadığım bir sorundan ve çözümünden bahsetmek istiyorum. Çünkü bu sorun hakkında internette pek bir çözüme rastladığımı söyleyemem. Çok uzatmadan sorundan ve çözümünden bahsedeyim.

Yağmurlu bir günde, arkadaşımın benden bir adresin tarifini sormasıyla telefonumdan Google Haritaları uygulamasının açmamla farkında vardığım ve rahatsız olduğum sorunun belirtileri şöyleydi : Haritanın sürekli olduğu yerde sayfasını yenilemesi, istediğim adresi göstermemesi, telefonu kapatıp açmama rağmen aynı hataları tekrar etmesi ve imlecin bulunduğu yerde takılması.

Çözüme ilk olarak şöyle ulaşmaya çalıştım : Telefondan google maps uygulamasını tamamen sonlandırdım ve uygulamayı tekrar çalıştırdım. Evet sorun düzelmişti ve istediğim yere  sorunsuz gidiyordu, yönlendirmeyi alabiliyordum ki, uygulamayı kapatıp yeniden çalıştırdığımda aynı hatanın devam ettiğini, sadece geçici bir çözüm yolunun bu olduğunun farkına vardım.

Bu sorun böyle devam edemezdi ve araştırmaya koyuldum. Çıkan sonuçlardan çoğu denenmiş ama çözümsüz ve gereksiz şeyler yapılmasını söylüyordu. Son bir araştırma yaparken google maps uygulamasının yeni bir versiyonunun olduğunu farkettim ve mevcut 5.5 olan google maps uygulamamı 6.14.3 versiyonuna yükselttim. 

Sonuca baktığımızda hem görsel olarak bir değişim söz konusuydu hem de yeni sürümde her hangi bir sorun yaşamadığımdı. Sizlerde eğer telefonunuz, tabletiniz android tabanlı ise hangi model olursa olsun google maps versiyonunuzu yükseltebilir ver daha güncel kalabilirsiniz...

Yenilikler


* 3B binaları ile * detaylı haritalar

* Sesli rehberli turn-by-turn GPS navigasyon
* Sürüş, toplu taşıma, bisiklet ve yürüyüş yönleri
Tıkanıklığı önlemek için * Canlı trafik bilgileri
* Yerel arama ve işletme yorum
* Google Maps Street View

Versiyon 6.14.3 için tıklayınız...

2 yorum:

  1. verdiğiniz adresten yüklemeyi denedim fakat belirtilern ülke için yüklenemez hatasını verdi...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, verdiğim linkten yükleme yapmanızda her hangi bir sıkıntı olmaması gerekiyor. Şuan kendi cihazımla tekrar denedim bir sorun görünmüyor. Size daha iyi yardımcı olabilmek için telefonunuzun modelini ve android versiyonunu öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil